Fysisk træning for alle der gamer

Vi gør dig kampklar!

Vores 12 minutters hjemmetræninger er designet til at styrke din krop, booste din sundhed og optimere din gaming performance

Vi forstår de unikke udfordringer, du som gamer står overfor, når det kommer til fysisk træning og træningsprogrammer. Du har ikke tid. Du ved ikke, hvor du skal begynde eller hvad du skal gøre. Fitnesscenteret kan virke skræmmende, hvis du er ny eller ikke har trænet i et stykke tid. Og du ved allerede, at din kropsholdning har brug for hjælp. Bare rolig, vi har din ryg! Vores 12 minutters træningsprogrammer er designet specielt til dig og kan nemt tilpasses din dagligdag.

Vi er din personlige træningsmakker

Workout of the day

Få adgang til en nye 12-minutters online træningsvideoer hver dag.

Højintens træning

Vi laver højintens funktionel træning med fokus på puls og styrke.

Træn med en personlig træner

Vores personlige eAthlete træner guider dig sikkert igennem alle øvelser.

Træning når du har lyst

Træn hvor som helst og når som helst. Træn med fra din smartphone, computer, tablet eller smart tv.

Træning til alle niveauer

Vi tilpasser træningen, så den passer til alle, uanset om du er nybegynder eller erfaren med at træne.

Se en af vores 12-minutters træningsvideoer

Træning til alle niveauer

Find dit eget niveau og lær teknikken i øvelserne

Alle kan opnå effektive resultater af vores daglige 12 minutters træninger. Dette gælder uanset hvordan dit udgangspunkt er. Træningen er bygget op af korte tidsintervaller, hvor du laver så mange gentagelser som muligt. Dog uden at gå på kompromis med teknikken. Det handler med andre ord om at du finder dit eget niveau, hvor du føler dig presset, men stadig er i stand til at gennemføre øvelserne med en god teknik. Jo bedre form du er i, desto højere skal intensiteten være i træningen, og er du utrænet, kan du træne med en lavere intensitet for at opnå gode resultater.

Hvor ofte skal du træne?

Hvis du er helt nybegynder eller uerfaren med at træne, vil vi anbefale at du starter med at træne 2-3 gange om ugen med minimum en hviledag i mellem hver træning. Dette vil være nok til at du mærker en forbedring i din styrke, kondition og udholdenhed. Når du begynder at mærke forbedringer, kan du øge antallet af træninger til 4-5 gange om ugen, hvilket vil sætte yderligere skub i din fremgang.

Er du i forvejen meget fysisk aktiv, anbefaler vi, at du kan supplere op med vores træning eller erstatte en del af din nuværende træning med vores træning. Hvis du vil erstatte din nuværende træning helt, kan du med fordel træne 5-7 gange om ugen, for at opnå de bedste resultater.  

Tillykke med at være denne måneds e-atlet!

Nu mangler vi bare lidt detaljer fra dig, så vi kan sende præmien afsted indenfor de næste par dage!

Udfyld dine oplysninger nedenfor